Cum să obțineți sponsori pentru un eveniment cu strângerea de fonduri non-profit


Înainte de a vă da seama cum să atrageți sponsori pentru un eveniment, ar trebui să întrebați: „Ce tip de eveniment găzduiesc?”

Există două tipuri de evenimente nonprofit. Primul, cunoscut și sub denumirea de „făcător de prieteni”, este în care scopul nu este doar acela de a strânge bani. S-ar putea chiar să descoperi că ai pierdut bani pe termen lung. Un eveniment friend maker are scopul de a construi relații și de a stimula încrederea în comunitate.

O strângere de fonduri este al doilea tip de eveniment și unul pe care majoritatea echipelor de dezvoltare sunt interesate să îl organizeze. Aceste evenimente sunt concepute pentru a strânge capital pentru suportul costurilor administrative și ale programului asociate misiunii organizației dumneavoastră.

Strângerea de fonduri trebuie să fie un succes. Trebuie să obțineți finanțare de la întreprinderile și persoanele fizice locale. Înainte de a putea găsi sponsori pentru evenimentul dvs., va trebui să vă creați un plan. Poate fi dificil să ceri sponsorizare pentru evenimente caritabile. Cu toate acestea, puteți crește șansele de a-l obține.

Planificați-vă evenimentul
Faceți o propunere
Găsiți potențiali sponsori ai evenimentelor
La eveniment, onorează sponsorii
Continuați-vă urmărirea

Acești pași vor fi acoperiți. În continuare, vom acoperi cinci sfaturi pentru a solicita sponsorizări.

Să ne uităm mai întâi la câteva întrebări frecvente care vă vor oferi o privire de ansamblu asupra sponsorilor evenimentului.
Întrebări frecvente despre obținerea de sponsori pentru un eveniment

Înainte de a intra în detalii despre cum să găsim sponsori pentru un eveniment, să ne asigurăm că suntem cu toții pe aceeași pagină în ceea ce privește importanța sponsorizării evenimentului. Acestea sunt câteva întrebări frecvent adresate despre sponsorii de evenimente non-profit.
Ce înseamnă să fii sponsor de eveniment?

Sponsorii sunt orice companie sau persoană care oferă bani, servicii sau produse pentru a ajuta la creșterea valorii evenimentului.

Pentru că oferă stimulente persoanelor care vor participa la evenimentul tău, sponsorii sunt o parte cheie a evenimentului tău.
De ce este importantă sponsorizarea pentru succesul strângerii dvs. de fonduri

Sponsorii nu numai că adaugă valoare evenimentului tău, dar oferă și un avantaj de marketing și promovare. Dacă un restaurant local oferă mâncare pentru evenimentul dvs., ar trebui să o facă publicitate la afacerea lor.

Oportunitățile de sponsorizare și strângerea de fonduri sunt modalități excelente de a colabora cu afacerea dvs. Multe companii, în special întreprinderile locale mai mari, au buget pentru a face acest lucru anual. Cu cât începi mai devreme să cauți mâncare și pungi cu bunătăți, cu atât mai bine.

Fii creativ cu cine te adresezi și nu uita că orice contribuție care adaugă valoare merită.
Când este oportun să contactați potențialii sponsori?

De obicei, este cu aproximativ patru luni înainte. Este important să planificați din timp pentru ca sponsorii să aibă suficient timp pentru a obține orice aprobare.

Este important să nu concurați cu alte agenții locale pentru sponsori. Veți avea mai mult succes dacă veți începe să căutați sponsori cât mai curând posibil. Acest articol va intra în mai multe detalii despre momentul solicitării sponsorilor pentru evenimente caritabile.
Puteți sponsoriza un eveniment cu oricine vă place.

Răspunsul scurt este toată lumea. Cereți solicitanților dvs. înregistrați să contacteze companiile locale. Contactați restaurantele locale pentru a primi carduri cadou și donații cu alimente.

Cere-ți colegii și prietenii să te ajute. Apoi, întreabă-ți rețelele.
Cum convingi sponsorii să spună da cererii tale?

Poate fi dificil să obții sponsori, mai ales dacă aceștia nu vin atât de repede pe cât ți-ai dori. Fii creativ și distrează-te. Vizați locurile la care vă place să participați. Afacerile locale vă vor sprijini mai mult dacă sunteți un client fidel.

Modalitățile creative de a ajunge la potențiali donatori sunt cheia pentru a obține un da. Acest lucru vă va ajuta să vă evidențiați printre celelalte organizații care solicită sponsorizări.

Este important să faci primul contact. Nu trimiteți e-mailuri generice la fiecare adresă „[email protected]” pe care o vedeți pe site-uri web. Pentru a lua contact, ar trebui să săpați mai adânc și să utilizați o abordare personală.

Întrebați magazinul dvs. local preferat dacă sponsorizează sau donează la evenimente locale. Vizitați o afacere după program pentru a le atrage toată atenția.

Adresați-vă oamenilor devreme și des. Nu te descuraja dacă lucrurile nu merg atât de repede pe cât ai vrea. Acordați-vă suficient timp pentru a vă atinge obiectivele de sponsorizare.

Acest articol este despre atragerea sponsorilor să spună da. Continuați să citiți pentru mai multe strategii pentru a crea o strategie de succes de sponsorizare a evenimentelor.
Înainte de a cere sponsori, planificați-vă evenimentul.

Aceleași evenimente pot fi organizate anual de către grupuri de dezvoltare non-profit. Acest lucru le permite să opereze pe pilot automat. Această abordare nu vă va ajuta să vă sporiți sprijinul sau să implicați companiile locale în sponsorizarea evenimentului dvs. Fiecare eveniment merită un aspect nou și un nou plan.

Ar trebui să fie posibil să legați tema și activitatea evenimentului dvs. direct de misiunea organizației dvs. S-ar putea să credeți că o oră de cocktail vă va aduce mulți bani, dar nu va face dacă organizația dvs. sprijină persoanele cu dependență.

Creați un mesaj, apoi proiectați un logo și un nume. Ar trebui să includeți o cronologie pentru planul dvs. de eveniment, astfel încât să știți când să imprimați invitațiile, să adăugați nume de sponsori la postere sau să faceți depuneri pentru locații.

Personalul și voluntarii dvs. pot delega sarcini, astfel încât să fie clar cine este responsabil pentru ce. Ați putea lua în considerare crearea unei foi de calcul online care să poată fi actualizată cu ușurință pentru a vă asigura că nimeni nu se apropie de o afacere pentru care ați solicitat deja o donație.

Dacă voluntarul este un cumpărător obișnuit într-un magazin, ar trebui să se adreseze direct managerului sau proprietarului. Acest lucru vă va asigura că mesajul dvs. nu este pierdut pentru un angajat care îl poate înțelege greșit sau îl poate uita.

Toată lumea este responsabilă să răspândească vestea despre eveniment și să obțină sprijin. Cu toate acestea, toată lumea va trebui să aibă un plan în vigoare pentru modul în care poate obține sponsori. Fiecare plan de eveniment trebuie să includă o listă de niveluri de donație.
Sponsorii evenimentului pot alege dintre diferite niveluri de donație

Căutați modalități de a implica companiile locale în sponsorizarea evenimentului dvs.? Luați în considerare crearea de niveluri pentru a permite întreprinderilor mai mici să participe.

A cere proprietarilor de afaceri din zona dvs. să vă susțină cauza va avea probabil aceeași întrebare: „Ce este în ea? Echipa dvs. ar trebui să fie pregătită să ofere un răspuns convingător.

Acest lucru este posibil prin crearea de niveluri de donații. Există multe niveluri de dăruire care corespund anumitor avantaje și recompense. Să presupunem că organizați o gală cu cravată neagră. Următoarele ar putea fi nivelurile dvs. de donație:

O donație de 500 USD vă va oferi două bilete la eveniment gratuit și un loc în program.
Donația de 1.000 USD primește cele de mai sus plus o recunoștință de recunoștință în timpul evenimentului
O donație de 5.000 USD va primi șase bilete, un anunț și o listă.
O donație de 10.000 USD va primi tot ce ar avea o donație de 5.000 USD, plus un premiu la eveniment
O donație de 50.000 USD va primi tot ceea ce ar avea o donație de 10.000 USD, plus dreptul de a denumi evenimentul.

Nivelurile dvs. ar trebui adaptate la istoricul donatorului, la oportunitățile disponibile și la tipul de eveniment. Dacă organizați o cursă obișnuită în parcul local, de exemplu, nivelul donațiilor ar trebui să fie mai mic.

Limitați numărul de niveluri la patru până la cinci. Susținătorii potențiali se pot simți copleșiți de prea multe opțiuni și pot decide să nu te susțină. Pentru a crea un sentiment exclusivist, limitați numărul de sponsori pentru cele mai înalte niveluri de dăruire.

Companiile locale folosesc adesea donații de caritate pentru a ajunge la clienți. Ar trebui să știți câți oameni folosesc platformele dvs. de socializare pentru a arăta comunității impactul parteneriatului dvs. de marketing.
Găsiți potențiali sponsori ai evenimentelor

Un sponsor pentru un eveniment este orice persoană, afacere sau persoană care oferă bunuri, servicii sau donații financiare pentru a vă ajuta evenimentul. Înainte de a aborda pe cineva pentru sponsorizare, asigurați-vă că analizați bugetul evenimentului. Acest lucru ar trebui inclus în planul dvs. de eveniment. Vrei să oferi fiecărui participant o geantă cu bunătăți?

Ar fi mai rentabil să angajezi un furnizor de servicii de catering pentru a acoperi costurile cu mâncarea? Căutați ajutor de marketing? Poate un birou local de avocatură va dona utilizarea pentru un panou publicitar pentru câteva săptămâni.

De asemenea, ar trebui să luați în considerare ce alte companii au susținut cauze similare cu ale dvs. Dacă ești conștient de importanța muncii tale, va fi mai ușor să abordezi potențialii sponsori. Cu toate acestea, va trebui totuși să-i convingi să-și spună povestea.

La eveniment, onorează sponsorii

Nivelurile dvs. de donație vor explica sponsorilor evenimentului ce vor primi în schimbul donațiilor lor. Cu toate acestea, creativitatea vă va face mai ușor să găsiți sponsori pentru evenimente. Nu trebuie să strângi bani, dar asta nu înseamnă că nu poți construi relații care ar putea duce la cereri mai mari pe linie.

Dacă doriți să fotografiați oameni la evenimentul dvs., puteți crea un fundal care să prezinte siglele și numele sponsorilor dvs. de top. De asemenea, puteți tipări numele sponsorilor dvs. de eveniment pe o pungă reutilizabilă pe care o veți oferi.

Rețelele sociale sunt o modalitate excelentă de a vă recunoaște sponsorii evenimentului. Îți poți mulțumi CEO-ului tău postând videoclipuri scurte și intervievându-ți sponsorii. Sponsorii dvs. vor fi mai înclinați să continue să vă susțină organizația dacă vă exprimați public recunoștința.
Continuați-vă urmărirea

Va fi mai greu să vă contactați sponsorii dacă nu luați contact după eveniment. Segmentarea listei de e-mail vă va permite să creați mesaje personalizate pentru proprietarii de afaceri și persoanele care au participat la evenimentul dvs.

Spune donatorilor tăi imediat după eveniment cât de mult ai strâns și impactul pe care l-a avut asupra comunității. Etichetează-ți donatorii în fotografii de pe rețelele sociale pentru a-i spune cât ai strâns și ce înseamnă pentru comunitate.

Implicați-vă susținătorii invitându-i să vi se alăture pe rețelele sociale și invitându-i la evenimente virtuale. Acest lucru vă va permite să creșteți implicarea donatorilor și să atrageți mai mulți sponsori pentru evenimentele viitoare.
Cinci pași pentru a obține sponsori pentru evenimentul tău

Iată un ghid rapid pentru a găsi sponsori pentru evenimentul tău. Iată cinci sfaturi pentru a vă ajuta să obțineți sponsorizare pentru evenimente nonprofit sau caritabile. Aceste sfaturi vă vor ajuta să vă creșteți șansele de a obține un sponsor pentru un eveniment nonprofit.

  1. Obțineți sponsorizări pentru evenimente cât mai curând posibil

Planificarea evenimentului ar trebui să înceapă cu cel puțin patru luni înainte. Acest lucru vă va ajuta să reduceți stresul și să oferiți sponsorilor timpul de care au nevoie pentru a-și planifica bugetele.

  1. Pentru fiecare eveniment pe care esti interesat sa il sponsorizezi, personaliza-ti cererea

Deși invitațiile inițiale și anunțurile de „salvare a datei” ar trebui trimise printr-o campanie de e-mail, este important să contactați companiile locale cu o notă personală. Trimiteți un e-mail sau cereți personal să vă explicați cum ar putea beneficia afacerea dvs. de pe urma susținerii evenimentului.

  1. Urmărire

Oamenii sunt ocupați. Continuați să întrebați până vă răspund clar. Uneori, procesul poate dura mai mult decât ați dori. Fii răbdător!

  1. Onorează-ți sponsorii

Păstrați-vă organizat pentru a vă asigura că vă îndepliniți angajamentele în limitele nivelurilor de donație. De asemenea, asigurați-vă că informați donatorii cu promptitudine prin intermediul rețelelor sociale.

  1. Cere sponsorizări la evenimente cu creativitate

Pentru potențialii sponsori ai evenimentelor, gândiți-vă în afara cutiei. Nu trebuie să vă fie teamă să abordați oameni sau afaceri care nu au fost de susținere în trecut. Delegați echipei dvs. persoana pe care o considerați cel mai bun contact.
Prezența online pentru organizația dvs. non-profit ar trebui să fie îmbunătățită

Oricine este interesat de sponsorizările evenimentelor ar trebui să acceseze online. Înainte de a cere sponsorizări sau de a trimite invitații la evenimente, asigurați-vă că organizația dvs. are o prezență online. Aceasta include un site web adaptat pentru dispozitive mobile, precum și listări actualizate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.