Google Ads: Ce este și de ce ar trebui să îl utilizați?

Dacă o campanie este executată corect, Google Ads poate ajuta o companie să aibă mai mult succes.

Google Ads a fost o platformă majoră care a determinat transformarea în marketing. Google Ads este o metodă puternică de plată pentru publicitate online.

Google Ads permite companiilor să ajungă la oricine caută pe Google informații, produse sau servicii online. Google Ads poate trimite un număr mare de persoane care caută exact ceea ce oferiți dacă este utilizat corect. Ar trebui să vă gândiți serios să configurați un cont Google Ads pentru afacerea dvs. dacă nu aveți unul sau nu profitați la maximum de el sau puteti creste numarul de vizitatori gratis exact la fel ca cei de la XXX.


Ce sunt Google Ads?

Aproape de fiecare dată când apare un anunț pentru paginile de destinație ale unei companii se clasează în primul (sau al doilea) sau al treilea rezultat al căutării pe Google, aceasta nu se datorează unui SEO bun. Compania are probabil o campanie Google Ads.

Google Ads, anterior Google AdWords, vă permite să plătiți pentru ca un anunț Google pentru afacerea dvs. să fie afișat clienților Căutare Google și Hărți Google care caută cuvintele cheie relevante. Google Ads este un instrument esențial de marketing digital pe care orice companie îl poate folosi pentru a ajunge la publicul țintă cu o copie publicitară relevantă.

Google Ads vă permite să plătiți numai pentru rezultatele reale, cuantificabile, cum ar fi vizitele pe site și apelurile de afaceri. Aceasta se numește campanie cu plata pe clic (PPC). Google Ads vă permite să setați o limită lunară a cheltuielilor publicitare pe care Google o va respecta. De asemenea, puteți alege să vă faceți publicul țintă local sau global.

Care este principiul de funcționare al Google Ads?

S-ar putea să fiți curios despre Google Ads. Mai întâi, veți spune Google ce trei obiective doriți să atingeți atunci când începeți o cheltuială Google Ads.

Obțineți mai mulți clienți pentru afacerea dvs.
Crește-ți vânzările direcționând mai mulți oameni către magazinul tău.
Site-ul dvs. web sau pagina de destinație a companiei pot fi folosite pentru a ghida oamenii.

Apoi, veți decide dacă copia publicitară va fi trimisă unui public local sau global. În continuare, vei folosi imagini sau trei propoziții pentru a-ți descrie afacerea la Google. Google va folosi apoi aceste informații pentru a crea copia publicitară. În continuare, îți vei stabili bugetul. Acesta va fi folosit de Google pentru a prezice succesul campaniei dvs. Google Ads. În cele din urmă, Google va intra în direct cu anunțul dvs. Publicul dvs. țintă va clasa anunțul dvs. la un loc înalt și va face din acesta un rezultat de căutare de top. Pe măsură ce mai mulți oameni fac clic pe anunțurile campaniei dvs. PPC, afacerea dvs. va fi mai aproape de a-și atinge bugetul.
Acestea sunt cele cinci tipuri de Google Ads

Toate campaniile Google Ads trebuie să urmeze aceiași pași. Există cinci tipuri de Google Ads.

Campanie din Rețeaua de căutare. Anunțul dvs. va fi afișat pe Căutarea Google și pe Hărți, precum și pe sute de alți parteneri de căutare Google, cum ar fi YouTube și Cumpărături Google. Anunțul dvs. va apărea pe oricare dintre aceste site-uri atunci când oamenii caută cuvinte cheie legate de campania dvs.

Campanie din Rețeaua de display. Campaniile din Rețeaua de display vă permit să plasați anunțuri vizuale în fața persoanelor care folosesc produse din Rețeaua de display Google (inclusiv YouTube și Gmail).

Campanie de cumpărături. Google va folosi datele despre produse din magazinul dvs. web, mai degrabă decât cuvântul cheie al unui utilizator, pentru a determina unde și cum ar trebui să vă afișeze Cumpărături Google anunțul.

Campanie video. O campanie video vă va promova compania printr-o reclamă video care este afișată pe YouTube și pe alte proprietăți din Rețeaua de display Google.

Campanie pentru aplicații. O campanie de aplicații va afișa anunțul dvs. în Căutarea Google, YouTube și Google Play.

Care este diferența dintre Google Ads și Google AdSense?

Google Ads face mai ușor pentru companii să facă publicitate pe proprietățile Google. Google AdSense, pe de altă parte, permite persoanelor care au platforme (cum ar fi bloguri, site-uri web și forumuri) să monetizeze acele proprietăți prin anunțuri pentru alte afaceri. Licitația Google Ads determină ce anunțuri AdSense vor fi afișate. Este posibil ca utilizatorii Google Ads să fie nevoiți să își ajusteze anunțurile pentru a le face să iasă în evidență în licitația Google Ads.


Cât costă Google Ads?

Google Ads vă oferă control complet asupra costurilor. Google Ads nu va depăși bugetul dvs. De asemenea, programul vă va prezice rezultatele în funcție de buget.
Google Ads: de ce ar trebui să le folosiți

Acestea sunt principalele beneficii ale Google Ads atunci când le utilizați în strategia dvs. de marketing digital.

  1. Ajută la creșterea clienților potențiali.

Google Ads este un instrument excelent pentru generarea de clienți potențiali. Când campaniile dvs. sunt configurate corect, puteți trimite clienți potențiali foarte direcționați către site-ul dvs. web sau pagina de înscriere, precum și către alte proprietăți online.

Google Ads vă permite să vă concentrați atenția asupra persoanelor care caută produsele sau serviciile oferite de compania dvs. Puteți rafina rezultatele căutării, astfel încât numai cei care sunt interesați să cumpere produsele sau serviciile dvs. să fie trimiși pe site-ul dvs. prin Google Ads.

Nota editorului: Căutați cel mai bun serviciu de marketing online pentru a vă ajuta afacerea să se dezvolte? Pentru ca unul dintre furnizorii noștri să vă contacteze cu privire la cerințele dvs., vă rugăm să completați chestionarul de mai jos.

  1. Este o platformă flexibilă de marketing.

Google Ads este o platformă de marketing flexibilă cu care oricine o folosește în mod regulat va fi de acord. Este potrivit pentru toate dimensiunile și tipurile de afaceri. Acest sistem poate porni și opri traficul de internet. Poate fi folosit și cu multe alte platforme de marketing și sisteme software.

Este ușor să personalizați campaniile pentru a viza anumiți utilizatori online. Puteți viza persoane după locația lor, tipul de dispozitiv și site-ul web deținut de Google (de exemplu, căutare Google, Hărți Google sau YouTube).

De asemenea, puteți decide bugetul pentru anumite zone ale unei campanii. Puteți, de exemplu, să setați bugete zilnice sau să limitați suma pe care o veți cheltui pentru clicuri legate de anumite cuvinte cheie.

  1. Sunt posibile randamente mari ale investițiilor.

Google Ads vă permite să plătiți numai pentru anunțurile pe care oamenii fac clic, spre deosebire de alte strategii de marketing. Optimizarea campaniilor Google Ads vă poate ajuta să obțineți o rentabilitate ridicată a investiției, lucru care ar putea să nu fie posibil cu alte metode de marketing.

Acest lucru necesită timp și trebuie să determinați care abordare este cea mai bună pentru dvs. și compania dvs. Trebuie să monitorizați și să testați campaniile pentru a obține o imagine exactă a abordării care va produce cele mai bune rezultate. Google Ads este un instrument excelent pentru aceasta. Este transparent și toate informațiile de care aveți nevoie sunt ușor disponibile.

Ar trebui să vă cheltuiți bugetul și efortul pe domenii care oferă un randament ridicat al investiției dvs. Nu pierdeți bani pe campanii sau porțiuni de campanii care nu vă costă deloc. Economisiți banii pentru campaniile viitoare care au succes și vor fi testate.

  1. Puteți vedea rezultatele rapid și clar

Google Ads este binecunoscut pentru capacitatea sa de a oferi rezultate rapide și directe, precum și rapoarte despre campaniile dvs.

Tabloul de bord facilitează urmărirea progresului campaniilor dvs. Vă arată numărul de anunțuri pe care s-a făcut clic, cuvintele cheie utilizate de vizitatorii site-ului și costul pe clic.

Aceste caracteristici fac din Google Ads un sistem transparent și intuitiv.

  1. Se folosește de surse mari de trafic de înaltă calitate.

Dominanța pe piață a Google înseamnă că gigantul căutării poate trimite cantități mari de trafic către companii în fiecare zi. Asta dacă afacerile au banii.

Google este mândru să afișeze reclame și conținut relevante. Compania își îmbunătățește continuu algoritmii motoarelor de căutare pentru a oferi cele mai bune rezultate de căutare și reclame. Google Ads are un impact pozitiv asupra companiilor care fac publicitate folosindu-l. Aceste reclame trimit vizitatori și clienți potențiali de înaltă calitate către site-ul dvs. web, magazinul de comerț electronic, formularul de înscriere sau orice alte active online. Este mai probabil ca vizitatorii Google să se înscrie în lista dvs. de corespondență, să solicite informații sau să ia orice altă acțiune decât cei care au venit din alte surse.

  1. Aflați mai multe despre piața dvs.

Este important să vă înțelegeți clienții ideali. Este mai ușor să înțelegeți clienții dvs. și ce își doresc aceștia.

Acest lucru este însă foarte dificil. Metodele tradiționale precum interviurile și chestionarele produc doar rezultate limitate.

Pe de altă parte, Google Ads oferă informații care depășesc ceea ce proprietarii de afaceri și-ar putea imagina vreodată. Google Ads oferă informații valoroase despre clienți, inclusiv cuvintele cheie pe care le folosesc pentru a vă găsi site-ul, locația lor și dispozitivele pe care le folosesc.

Aceste informații pot fi folosite pentru a vă îmbunătăți produsele sau serviciile, precum și pentru a vă spori eforturile de marketing, pentru a vă asigura că nu vă pierdeți banii în publicitate către oameni care nu vor ceea ce aveți de spus.

Google Ads este cel mai puternic instrument de publicitate creat vreodată. Google Ads gestionează milioane de căutări pe internet în fiecare zi, oferind proprietarilor de afaceri oportunitatea unică de a converti mulți dintre acești utilizatori în clienți și clienți potențiali.

Google Ads poate fi costisitor și multe companii se simt descurajate, mai ales dacă nu știu cum funcționează. Google Ads poate oferi recompense uriașe dacă sunteți inteligent în ceea ce privește strategia dvs. de marketing online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *