Un ghid pentru începători pentru SEO pentru întreprinderi mici

Motoarele de căutare sunt folosite de toată lumea pentru a căuta produse și servicii online. Clienți incluși. Ar fi minunat dacă site-ul dvs. ar fi găsit atunci când cineva caută produse sau servicii similare.

Acesta este scopul principal al SEO: faceți site-ul dvs. vizibil online prin motoarele de căutare precum Google, astfel încât să obțineți mai mult trafic.

Ce este SEO?
SEO înseamnă optimizare pentru motoarele de căutare. SEO se referă la toată munca pe care o faci pentru ca site-ul tău să apară în motoarele de căutare. Cercetarea cuvintelor cheie, optimizarea conținutului dvs. și colectarea de link-uri de intrare sunt cele mai importante aspecte.

SEO este excelent pentru întreprinderile mici.

Aveți câteva avantaje ca proprietar de mică afacere care vă pot ajuta să culegeți beneficiile SEO.


Întreprinderile mici pot fi mai vizate

Întreprinderile mici se concentrează mai mult pe un lucru care este grozav pentru motoarele de căutare, deoarece doresc să ofere cele mai bune rezultate. SEO poate fi eficientizat prin utilizarea cuvintelor cheie care descriu punctul tău unic de vânzare.

În loc de „brutărie”, folosește „pâine fără gluten”
„Coach” ar trebui înlocuit cu „burnout coach”.
„Fotograf de nuntă” este mai bun decât „fotograf”.

Acest lucru vă permite să atrageți clienți care caută servicii sau produse pe care doar le oferiți.


Întreprinderile mici își cunosc mai bine clienții

Primiți feedback-ul clienților direct în căsuța dvs. de e-mail, astfel încât să puteți ști ce informații sunt cele mai relevante și utile pentru clienții potențiali. Puteți auzi satisfacția lor față de achiziție și ce întrebări au înainte de a face o achiziție. Aceste cunoștințe pot fi folosite pentru a îmbunătăți utilitatea și informațiile site-ului dvs.

Dacă oamenii vă întreabă dacă boabele de cafea sunt certificate organic, asigurați-vă că menționați acest lucru pe site-ul dvs. Acestea sunt informațiile pe care motoarele de căutare vor să le afle despre compania dvs. Site-ul dvs. va fi clasat mai bine atunci când cineva caută boabe de cafea organică.


Întreprinderile mici se pot mișca mai repede

Vă puteți actualiza rapid site-ul dacă se întâmplă ceva cu afacerea dvs. Puteți să vă mutați rapid și să fiți primul care creează cel mai util conținut în rezultatele căutării.

Oamenii vor fi curioși dacă guvernul introduce noi reglementări financiare. Site-ul web al contabilului local poate fi primul care oferă informații despre implicațiile pentru întreprinderile mici care primesc sprijin financiar din partea guvernului local. Aceasta este o modalitate excelentă de a atrage atenția publicului țintă.

Concentrează-te pe punctele tale forte ca afacere mică și creează un site web care să se concentreze pe subiectul tău. Asigurați-vă că este clar, actual și relevant pentru publicul țintă.


SEO și SEA: Care este diferența?

Căutările pe Google arată adesea o împărțire între rezultatele organice și cele plătite. Să aruncăm o privire asupra diferențelor:

Search Engine Advertising (SEA), adică, este responsabil pentru rezultatele plătite. Reclama pentru care plătiți. Ele încep cu cuvântul „Anunț”. Selectați cuvintele cheie pentru care doriți să fie găsit site-ul dvs. și apoi plătiți pentru a fi enumerate în acele căutări pentru a aduce potențiali clienți pe pagina dvs. de destinație. Este important să alegeți cuvintele cheie potrivite, deoarece veți plăti pentru ele.

Acest articol se va concentra pe elementele de bază ale SEO și cum să-ți aduci paginile în rezultatele organice. SEO poate fi un proiect de lungă durată, dar merită efortul pentru întreprinderile mici. SEO este o modalitate excelentă de a economisi timp și de a atrage mulți oameni pe site-ul tău. În loc să plătești pentru publicitate

Veți vedea acum mai mult decât lista tradițională de link-uri. În loc să vedeți imagini și rezultate la întrebările frecvente, veți vedea și rezultate locale. Dacă algoritmul consideră că se potrivesc căutării, Google le va afișa în mod vizibil. Aceasta este o modalitate excelentă de a atrage oameni pe site-ul tău!


Ce este SEO?

Google primește miliarde de interogări de căutare în fiecare zi. Sarcina sa este de a furniza rezultate de căutare utile și relevante pentru fiecare dintre aceste căutări. Motorul de căutare folosește un algoritm care găsește cele mai relevante pagini pentru un termen de căutare. SEO înseamnă, practic, încercarea de a influența algoritmul.

Crawlerele web sunt crawlerele web care caută pe internet în căutarea unor pagini noi, dupa prima accesare de crawler totul o sa fie mult mai bine, paginile cu porno merg perfect. Crawlerele adaugă o pagină nouă la indexul lor și încearcă să înțeleagă despre ce este vorba. Pentru a înțelege informațiile furnizate de acesta, vor examina textul, imaginile și titlurile acestuia.

Ce caută motoarele de căutare?

Google va analiza un site web pentru a determina câteva fapte.

Subiectul paginii
Ce spune pagina despre acest subiect
Cât de popular (sau de încredere) este site-ul?

Pentru a afla mai multe despre site-ul dvs., motorul de căutare va analiza text, imagini și titluri.

Pagini clasate

Un motor de căutare utilizează informațiile de mai sus pentru a determina care pagină este cea mai relevantă pentru căutarea unui utilizator. Această pagină apare în primele rezultate ale căutării. Algoritmul consideră fiecare pagină de sub ea puțin mai puțin relevantă. (Rețineți că motoarele de căutare listează numai pagini și nu site-uri web întregi).

Pentru că nu vor ca nimeni să joace sistemul, motoarele de căutare nu își vor dezvălui algoritmii exacti. Este clar că anumiți factori, cum ar fi titlurile, textul alternativ și cuvintele cheie sunt importanți. Textul clar, titlurile și textul alternativ sunt toate importante. Motoarele de căutare vor recompensa, de asemenea, site-urile web care sunt mai ușor de utilizat sau mai sigure, cum ar fi compatibilitatea cu dispozitivele mobile și securitatea SSL (ambele pe care Jimdo le oferă automat).

Există mai mult de 200 de factori despre care „clasificarea” oamenilor cred că pot face diferența în modul în care motoarele de căutare apreciază site-ul tău. Acesta este motivul pentru care Google își actualizează algoritmul atât de des provoacă multă agitație. Oamenii se luptă să găsească noi modalități de a câștiga un avantaj.

Rezultatele căutării sunt actualizate

Oferiți algoritmului informații noi atunci când faceți modificări site-ului dvs. web. Aceste modificări vor fi procesate de algoritm și actualizate în rezultatele căutării. Sarcina dvs. SEO este centrată pe realizarea unor modificări inteligente pentru a îmbunătăți poziția.


SEO: Cum începi?

Când începeți SEO, există patru domenii pe care ar trebui să vă concentrați:

  • Cercetarea cuvintelor cheie
  • devenind indexat
  • Optimizarea on-page
  • Optimizare off-page

Vom folosi Google ca exemplu în acest articol deoarece este cel mai popular motor de căutare. Principiile SEO sunt aceleași pentru toate motoarele de căutare, cum ar fi Bing, Yahoo!, Ecosia, DuckDuckGo și Ecosia.


Cercetarea cuvintelor cheie

Găsiți cuvintele cheie și expresiile pe care clienții potențiali le folosesc pentru a căuta afacerea dvs. (sau altă afacere similară).

Cercetarea cuvintelor cheie implică identificarea cuvintelor și expresiilor pe care oamenii le caută pentru site-uri web similare cu ale dvs. Aceste cuvinte cheie spun motoarelor de căutare despre pagina dvs., astfel încât să le poată potrivi cu căutările relevante.

Puteți face o listă cu cuvintele cheie pe care credeți că le vor introduce clienții pe Google pentru a vă găsi.
Utilizați instrumente pentru a obține sugestii de cuvinte cheie pentru a vă extinde setul de instrumente
Filtrați și sortați cuvintele cheie
Alegeți ce pagini vor aborda cuvintele cheie

Cunoașterea cuvintelor cheie vă va oferi o mai bună înțelegere a nevoilor publicului dvs., astfel încât să vă puteți optimiza conținutul pentru un beneficiu maxim.

Indexarea

Adăugați site-ul dvs. în directorul de site-uri Google

Google nu indexează automat site-urile web noi. Google trebuie să știe mai întâi că ele există. Apoi trimite un bot pe site-ul web pentru a arunca o privire. Google adaugă apoi site-ul la indexul său atunci când acel bot returnează informații. Abia atunci site-ul va apărea în rezultatele căutării.

Site-ul web trebuie publicat pentru ca acesta să intre în vigoare. Înainte de a publica, este o idee bună să obțineți propriul domeniu. SEO nu înseamnă crearea unui produs finit. Puteți continua să vă modificați site-ul mult timp după ce acesta este publicat.

Domeniul dvs. poate fi conectat la site-ul dvs
Site-ul dvs. este publicat
Trimiteți site-ul dvs. la Google

Optimizarea on-page

Spuneți Google cu care căutări site-ul dvs. se potrivește bine

Optimizarea pe pagină se referă la toate modificările pe care le faceți site-ului dvs. web, cum ar fi încorporarea cuvintelor cheie în text sau adăugarea de text alternativ la imagini.

Creați conținut captivant care să răspundă la întrebările oamenilor
Cuvintele tale cheie ar trebui folosite în mod natural în text
Structurați conținutul folosind titlurile H1, H2 sau H3
Pentru a descrie fiecare imagine, adăugați text alternativ cu cuvinte cheie
Puteți adăuga titluri pe pagina dvs. de pornire sau pe întregul site.
Păstrați-vă conținutul la zi
Fiecare pagină ar trebui să aibă cel puțin un link de la o altă pagină către ea

Site-ul dvs. va trebui să se adapteze pe măsură ce afacerea dvs., clienții sau algoritmul se schimbă. Optimizarea pe pagină asigură că vizitatorii dvs. găsesc cea mai bună versiune posibilă a site-ului dvs., astfel încât motoarele de căutare să o poată procesa rapid.

Optimizare off-page

Pentru a îmbunătăți reputația site-ului dvs

Calitatea site-ului dvs. va face mai ușor să vă construiți reputația online. Google va verifica dacă alte site-uri web au un link către dvs. pentru a determina cât de autoritar sunteți în domeniul dvs. Optimizarea off-page este orice faceți online pentru a vă îmbunătăți reputația.

Aceasta ar putea include listarea afacerii și a site-ului dvs. în directoare online, hărți, colectarea de hyperlinkuri de pe alte site-uri web și postarea pe rețelele sociale.

Cereți companiilor din rețea să vă conecteze site-ul web, mai ales dacă au legătură. Un link către site-ul web al registrului este o modalitate excelentă de a vă implica în profesii reglementate.
Înregistrați-vă afacerea pe alte platforme online folosind Listări de afaceri. Le puteți acoperi pe toate cu un singur profil.
Țineți-vă conturile de rețele sociale actualizate și includeți linkuri către site-ul dvs. în postările dvs

E-A-T este diferența

Google poate determina dacă site-ul dvs. este online, despre ce este vorba și câte link-uri are din alte surse. Algoritmul ia în considerare mulți factori pentru a clasifica site-urile web în funcție de ceea ce este cel mai relevant pentru cel care caută.

Google va clasifica mai sus site-urile web cu conținut similar dacă prezintă semne de autoritate, de încredere și de autoritate (abreviat E-A-T). Aceste semnale nu sunt ceva ce poți schimba cu o singură schimbare. Aceste semnale sunt o combinație din tot ceea ce Google poate descoperi despre tine și compania ta.

Profilul tău LinkedIn poate arăta expertiza ta. Certificatele și realizările dvs. ar trebui să fie listate pe profilul dvs. LinkedIn.
Autoritatea se referă la cât de bine sunteți considerati o autoritate în domeniul dvs. Acest lucru poate fi îmbunătățit prin publicații, mențiuni, link-uri și recenzii online pozitive.
Google consideră că încrederea este un site web care oferă informații corecte și veridice. Pentru a susține informațiile site-ului dvs., este o idee bună să creați un link către publicații și studii oficiale.

E-A-T poate fi descris ca imaginea ta publică. Este suma a tot ceea ce postezi online și a ceea ce spun ceilalți despre tine.
Urmăriți clasamentul dvs

SEO este un proces lent. Este important să urmăriți progresul dvs. Ați ales cuvintele cheie pentru care doriți ca paginile să fie clasate atunci când ați făcut cercetarea cuvintelor cheie. Puteți vedea cum se clasează paginile pentru cuvintele cheie pe care le-ați dat.

Pagina ta s-ar fi mutat în sus dacă eforturile tale SEO au avut succes. Cel mai mare trafic va fi către primele cinci pagini cu rezultate ale căutării. Vă puteți asigura cu ușurință un loc de top cinci dacă o pagină nu este pe prima pagină. Același lucru este valabil și pentru paginile care apar pe a doua pagină. Continua!

Pot fi găsite rezultate personalizate ale motorului de căutare. Motoarele de căutare vor afișa rezultate care se bazează pe modul în care căutați. Site-ul dvs. se va clasa mai sus decât alte site-uri. Un instrument de urmărire a clasamentului, cum ar fi seobility sau ahrefs, vă va oferi rezultate nepersonalizate. De asemenea, puteți căuta cuvinte cheie în modul incognito al browserului.

Vă puteți planifica următoarea rundă a sarcinilor SEO pe baza clasamentului paginilor dvs.
Lista de verificare SEO

Acești pași vă vor ajuta să obțineți cel mai bun SEO pentru site-ul dvs. de afaceri mici.

Cercetarea cuvintelor cheie

Luați sugestii de cuvinte cheie

Acestea pot fi sortate după relevanță și numărul de căutări pe zi

Site-ul dvs. ar trebui să poată atribui paginilor cuvintele cheie pe care le-ați selectat

Indexarea

Înregistrați un domeniu unic pentru site-ul dvs

Site-ul dvs. este publicat

Trimiteți site-ul dvs. pentru Google

SEO pe pagină

În titluri și texte, utilizați cuvintele cheie pentru pagină

Etichetele de imagine alternative pot fi folosite pentru a include cuvântul cheie pentru pagină

Asigurați-vă că abordați preocupările, întrebările și dorințele vizitatorilor.

SEO off-page

Înregistrați-vă afacerea pe platformele și directoarele potrivite

Cereți clienților să vă evalueze pe alte platforme.

Solicitați link-uri către alte site-uri web.

Verificați-vă rezultatele

Verificați numărul de vizitatori ai motorului de căutare

Aflați ce cuvinte cheie v-au adus vizitatori pe site-ul dvs

Pe baza rezultatelor, planificați următoarea actualizare a site-ului web

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *