Google Ads: merită?

Reclamele Google pot merita pentru întreprinderile mici. Totul depinde de cât de repede dorește afacerea dvs. să atragă trafic către site-ul său web.

Chiar dacă ați cheltuit timp, bani și alte resurse pentru a crea un site web pentru compania dvs., este totuși important să convingeți oamenii să-l viziteze.

Puteți partaja noul site web cu familia și prietenii. Nu e destul. Aveți milioane de potențiali clienți care caută pe internet ceea ce aveți de oferit. Este o problemă dacă nu știu că există site-ul dvs.

Chiar merită Google Ads?

Google Ads vă poate ajuta site-ul dvs. să fie găsit online. Acest lucru este important mai ales dacă sunteți la început sau site-ul dvs. este nou-nouț.

Înainte de a ne avansa, haideți să vorbim despre Google Ads, cum funcționează, unde apare și ce alte opțiuni pot exista.

Google Ads (fost AdWords), este platforma Google pentru plata-pe-clic. Vă permite să plasați anunțuri text și anunțuri pentru cumpărături pentru site-ul dvs. în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP) pentru un anumit cuvânt cheie. Puteți plăti și pentru ele. Plata-pe-clic (sau PPC) înseamnă că plătiți numai dacă oamenii dau clic pe anunțurile dvs. Aceste anunțuri PPC apar în partea de sus a fiecărui rezultat de căutare Google. Ele pot fi o modalitate excelentă de a obține trafic atunci când abia sunteți la început sau când aveți nevoie de un impuls.

Anunțurile plătite nu apar întotdeauna în rezultatele căutării. Sub Google Ads plătite sunt rezultatele căutării organice. Optimizarea pentru motoarele de căutare (sau SEO) este necesară pentru ca afacerea dvs. să fie listată în rezultatele căutării organice. Este posibil ca site-ul dvs. să apară în partea de sus a rezultatelor căutării organice, dar este nevoie de timp și efort.

Anunțurile plătite pot fi o modalitate excelentă de urmat, iar Google Ads poate fi soluția potrivită pentru afacerea dvs. mică. Să ne uităm mai întâi la avantajele și dezavantajele Google Ads înainte de a lua o decizie.
Atunci când clienții potențiali sunt implicați, ar trebui să-i vizați

Să presupunem că caut o canapea nouă. Am introdus „cumpără canapea online” în caseta de căutare Google. SERP-ul îmi arată mai multe link-uri Google Ad care duc la site-uri de mobilier cu canapele de vânzare. Acestea sunt mai relevante decât rezultatele organice. Dau clic pe unul dintre aceste reclame pentru a începe cumpărăturile.

Acesta este un exemplu de cel mai mare avantaj al Google Ads. Google Ads vizează oamenii exact atunci când este cel mai probabil să fie interesați de produsele dvs. Atâta timp cât licitați pentru cuvintele cheie potrivite din industria dvs., veți putea ajunge la clienți potențiali atunci când este cel mai probabil să vă caute produsele.


Concentrați-vă pe piețele de nișă sau locale

Dacă sunteți o companie locală cu prezență online, Google Ads este o investiție bună. Potrivit statisticilor, 72% dintre persoanele care efectuează o căutare locală vizitează un magazin pe o rază de cinci mile de locul în care locuiesc. Campaniile de anunțuri Google locale pot fi o modalitate excelentă de a ajunge la clienții din imediata apropiere a companiei dvs. Locația și extensiile de apel pot fi utilizate pentru a afișa numărul și adresa dvs. de telefon. Acest lucru va face mai ușor pentru clienți să vă sune sau să vă găsească de pe dispozitivele lor mobile. Puteți evita să fiți comparat cu alte mărci axate la nivel național, utilizând un interval geografic pentru cuvântul dvs. cheie. Acest lucru vă va permite să ajungeți la publicul local.

Afacerile care vizează piețe de nișă și produse beneficiază și ele de acest lucru. Google Ads poate fi specific pentru cuvinte cheie, astfel încât să vă puteți identifica publicul vizat mai precis decât alte canale. Puteți reduce costul anunțurilor dvs. și puteți ajunge la persoanele potrivite utilizând anumite cuvinte cheie.

Imaginează-ți că locuiești în Tampa, Florida și că ești vânzător de rechizite speciale pentru dresajul pisicilor. Veți fi surprins de cât de scump este să licitați pentru un termen larg, cum ar fi „produse pentru animale de companie” în Google. Concurezi cu toți vânzătorii de articole pentru animale de companie și, de asemenea, concurezi în toate zonele geografice. Dacă licitați pentru „materiale de dresaj pentru pisici în Tampa”, veți obține un preț mai mic și o rată de conversie mai mare.
Cheltuiește doar ceea ce ai nevoie cu adevărat

Google vă permite să setați parametri care vă vor permite să vă gestionați cheltuielile.

Google Ads funcționează pe baza cost-pe-clic. Aceasta înseamnă că plătiți doar pentru persoanele care dau clic pe anunțul dvs. Google va limita suma pe care sunteți dispus să o plătiți pe clic.

Un buget zilnic este, de asemenea, configurat pentru campania dvs. Google va ști că nu doriți să cheltuiți mai mult decât bugetul mediu înmulțit cu numărul de zile pe parcursul lunii. Nu veți depăși bugetul lunar pentru câteva zile, ceea ce poate duce la performanțe mai mari sau costuri mai mici.


Obțineți rezultate rapide

Google Ads are unul dintre cele mai mari avantaje: rezultatele sunt aproape instantanee.

Trebuie doar să configurați campania și să introduceți cuvintele cheie țintă. Apoi, alegeți bugetul zilnic. Creați mesaje publicitare. Campania dvs. poate genera vânzări de îndată ce este lansată.

Cu toate acestea, SEO poate dura timp pentru a începe cu alte metode pentru a vă crește clasamentul în rezultatele căutării. S-ar putea să trebuiască să țineți cont și de alți factori.

Google Ads este o modalitate excelentă de a obține vânzări dacă aveți deja produsele, conținutul publicitar și paginile de destinație.
Urmăriți rezultatele dvs

Google Analytics este un instrument gratuit care oferă o mulțime de informații. Vă poate ajuta să vă optimizați site-ul și descrierile produselor și să urmăriți comportamentul vizitatorilor.

Google Ads vă permite să vedeți performanța campaniilor dvs. și dacă trebuie să faceți modificări. Aceste statistici includ totul, de la costul mediu pe clic la poziția anunțului și rata de conversie. Pentru a vă maximiza rentabilitatea investiției, puteți testa cu ușurință A/B diferite pagini de destinație și conținut publicitar.

Atractivitatea Google Ads ca strategie de marketing se datorează capacității lor de a urmări rentabilitatea investiției. Reclamele PPC nu vă vor lăsa în întuneric despre rentabilitatea investiției.


O mică captură

Google Ads poate fi dificil de utilizat. Navigarea instrumentului poate fi dificilă dacă sunteți abia la început. Este important să aflați despre licitare și despre cuvintele cheie pe care ar trebui să le vizați. De asemenea, trebuie să petreceți timp monitorizând performanța anunțurilor și efectuând ajustări, dacă este necesar.

Dacă nu vă gestionați îndeaproape campaniile publicitare, ați putea irosi mulți bani. Este posibil ca nimeni să nu vă vadă anunțul dacă nu utilizați instrumentele de analiză potrivite, nu căutați cu atenție cuvintele cheie și nu vă adaptați în mod constant la schimbările Google.

Deoarece prețul este puternic influențat de concurență, prețul cuvintelor cheie poate avea un impact asupra bugetului dvs. pentru Google Ads. Oferta pentru același cuvânt cheie va crește dacă există mai mulți concurenți. Va trebui să vă măriți bugetul dacă un agent de publicitate național are un buget mai mare decât dvs. pentru a putea apărea mai des pentru aceleași cuvinte cheie.

Chiar și cele mai de succes campanii Google Ads pot dura ceva timp pentru a demara. Probabil că va trebui să modificați și să ajustați setările și cuvintele cheie pentru ceva timp înainte de a putea viza publicul potrivit și de a beneficia de beneficiile pe termen lung.


Google Ads simplificat

Întreprinderile mici pot considera că Google Ads merită investiția. Publicitatea pe Google are multe beneficii, inclusiv capacitatea de a ajunge la publicul vizat și de a le motiva, modele de prețuri plătite pentru performanță și un ROI ușor de urmărit. Chiar dacă există unele dezavantaje, este posibil să găsiți modalități de a le evita.

Puteți concura cu companii mai mari dacă aveți un buget restrâns. Folosind mai multe cuvinte cheie locale și cu coadă lungă, puteți reduce costul licitarii pentru cuvintele cheie dorite de toată lumea. Deși aceste cuvinte cheie nu sunt la fel de populare ca altele, ele vor fi totuși extrem de eficiente în a genera mai mult trafic de conversie către site-ul dvs.

Nu trebuie să vă faceți griji dacă nu sunteți sigur cum să utilizați Google Ads în mod eficient. Există multe instrumente pe Internet care pot face acest proces mai ușor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *